Nápoly- Capri- Caserta- Amalfi – Sorrento – Pompei- Vezúv ( Zárt csoportoknak ajánljuk 2020-ban)

2020.01.01 - 2020.12.31

Nápoly- Capri- Caserta- Amalfi – Sorrento – Pompei- Vezúv

1. nap: Transzfer : Nagykanizsa- Budapest Liszt Ferenc repülőtér, Budapest –Nápoly Wizzair menetrend szerinti járatával. Érkezést követően Casertába látogatunk, ahol a nápolyi Bourbon királyok egykori 18. századi rezidenciáját keressük fel, melynek méretei és szépsége Versailles-hoz hasonlíthatóak. A 3 km hosszú, vízesésekkel gazdagított kertje teszi Európa egyik legszebb barokk kastélyává. Transzfer a szállodába, vacsora.
2. nap: Nápoly, gyalogos központi séta (Nápoly óvárosa sikátorokkal, templomokkal, igazi dél-olasz hangulattal. Piazza del Plebiscito, San Carlo Operaház, Királyi Palota, Dóm , Umberto Galéria, spanyol negyedből ízelítő), majd buszos panorámás városnézés Posillipo hegygerincén,  közben lehetőség lesz esetleg helyi finomságokból apró kóstolásokra (pl. mozzarella, szárított paradicsom, egy valódi pizza)
3. nap: Vezúv- Camea manufaktúra látogatás – Pompei
Busszal 1000m magasságig felmegyünk a Vezúv kráterére, innen
pedig gyalogosan meghódítjuk a világ egyik legérdekesebb, működő vulkánját. Ezt Torre del Grecoban meglátogatunk egy kamea manufakturát, ahol a mai napig kézi munkával dolgozzák fel a drágakőből, keményebb kövekből vagy csigaházból készült, dombormű díszítésű alkotásokat. Kis szusszanást követően Pompeiben kb. 2,5 – 3 órás program vár ránk az ásatásoknál.
4. nap: Capri szigete
Castel de Mare-ból áthajózunk a szigetre. A hajóút során már betekintést kaphatunk a tenger felől a világhírű Amalfi partvonalról. Egy felejthetetlen csónak túrával kezdjük a sziget megismerését (kb 1 óra, barlangok, apró öblök, Faraglioni sziklák). Ezt követően helyi, szervezett kisbuszokkal felmegyünk Anacapriba, a sziget felső városkájába. Megtekintjük Axel Munthe svéd orvos legendás San Michele villáját, libegővel felmegyünk a sziget legmagasabb pontjára, 589m-re, ahol egy kilátóból 360° panoráma tárul elénk. Majd lebuszozunk Capri városkájába, itt a főtér, a városka elegáns, hangulatos utcái, Augustus kertje, majd limoncello kóstoló vár ránk. Kora esti órákban hajózunk vissza.
5. nap: Amalfi partvonal
A világ egyik legszebb partvonala. Végigmegyünk a Sorrento- Positano- Amalfi-
Ravello útvonalon. Amalfiban eltöltünk 2-3 órát, megnézzük a Dómot, ahol Szt. András apostol ereklyéi is vannak (itt fürdési lehetőség is lesz). Szabadidő keretében strandolási lehetőség Amalfi híres strandján. Délután felmegyünk Ravello megkapó szépségű városkájába 350 m magasba. Itt a villa Rufoloba megyünk be, melynek kertje megigézte Wagnert (itt születik Klingsor kertje.
a Parsifal-ból)
6. nap: Herculenaum
Reggeli után Herculenaum romvárosába látogatunk. Pompei és Herculenaum alig 20 km-re fekszik egymástól, mégis különbözőek voltak virágkorukban és halálukban is. Ami közös bennük, hogy pusztulásukat egyugyanazon napon ugyanaz a vulkán a Vezúv okozta. Transzfer a repülőtérre. Búcsúzunk Nápolytól, Campaniától, az azúrkék tengertől és természetesen Erzsitől/Bözsétől, aki garantáltan felejthetetlenné teszi számunkra ezt a kirándulást Nápoly – Budapest menetrend szerinti járatával , majd transzfer Nagykanizsára. Érkezés a kora délutáni órákban.

Nápolyban a programok során az utazás helyi légkondicionált autóbusszal történik. Az ellátás Nápolyi öböl felett lesz kétágyas szobákban, úszómedencével, félpanziós ellátással